به چربی عمیق که در میان ماهیچه‌های صورت ذخیره شده است چربی بوکال می گویند. چربی بوکال بیشتر به عنوان چربی لپ شناخته شده است زیرا در ناحیه بین گونه و چانه قرار دارد. میزان چربی بوکال در افراد متفاوت است . عده ای که میزان چربی بوکال در صورت آن ها بیش تر است باعث شده است صورتشان بسیار تو پر به نظر برسد که اکثرا از این موضوع ناراضی می باشند. جراحی بوکال فت باعث برداشتن چربی‌های اضافی لپ می شود که همین موضوع موجب برجسته‌تر شدن استخوان گونه و در نهایت، زاویه سازی و قرینه سازی صورت خواهد شد. هدف از جراحی بوکال فت کاهش حجم گونه‌ها و تنظیم شکل صورت می باشد. اگر شما جزو افرادی هستید که خواستار انجام جراحی بوکال فت هستند باید توجه داشته باشید که مهم ترین نکته بعد از انجام جراحی بوکال فت استفاده از گن بوکال فت می باشد. استفاده از گن های بوکال بعد از جراحی بر اساس توصیه و مدت زمان گفته شده توسط پزشک باید استفاده شود. حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که گن بوکال فت چیست؟ برای پاسخ به این سوال و آشنایی بیشتر با این مبحث تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

اگر قصد جراحی بوکال فت در اصفهان نزد دکتر سپیده سعادتی را دارید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

گن بوکال فت چیست؟

یکی از جراحی های زیبایی که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است جراحی بوکال فت می باشد. تمامی افرادی که قصد جراحی بوکال فت را دارند باید به نکات مهم بعد از جراحی بوکال فت توجه داشته باشند. یکی از نکاتی که پزشکان بعد از جراحی بوکال فت به بیماران خود توصیه می کنند استفاده از گن‌های مخصوص که برای این امر طراحی شده‌اند می باشد. یکی از گن ها طراحی شده گن های مخصوص جراحی بوکال فت می باشد که دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد. یکی از کاربردهای این گن ها بهبود جریان خون در رگ‌ها می باشد که باعث جلوگیری از ورم و درد می شود. استفاده از گن مخصوص عمل بوکال فت بسیار لازم و ضروری می باشد. گن های بوکال فت باعث کاهش ورم و سرگیجه‌های بعد از عمل شده و خون‌رسانی در این نواحی را بهبود می‌بخشد. همچنین استفاده از این گن ها باعث می شود نتیجه نهایی جراحی رضایت‌بخش‌تر باشد. زمان استفاده از گن بوکال فت توسط پزشک به شما گفته می شود.

 

بیشتر بخوانید:

آیا جراحی بوکال فت باعث پیری می‌ شود؟

 

گن بوکال فت چیست؟

 

نکات قابل توجه در استفاده از گن بوکال فت

در ادامه به چند نکته در استفاده از گن بوکال فت اشاره می کنیم:

  • اگر گن شما ناراحت کننده است، با پزشک خود صحبت کنید.
  • توصیه می شود گن را به صورت مرتب بشورید و تمیز استفاده کنید.
  • گن را با آب سرد و صابون ملایم بشویید.
  • گن را در خشک کن نگذارید.
  • گن را به صورت صاف و در جای خشک قرار دهید تا خشک شود.
  • گن را مطابق با دستورالعمل های پزشک خود بپوشید.
  • گن را در ماشین لباسشویی نشویید.

 

گن بوکال فت چیست؟

 

در خرید گن بوکال فت باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

اگر قصد خرید گن بوکال فت را دارید قبل از خرید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • گن باید قابلیت اکسیژن رسانی به پوست را داشته باشد:

    پوست برای رسیدن به حالت اولیه خود و درمان سریع تر نیاز به اکسیژن دارد. شما باید گنی را تهیه کنید که حتما قابلیت اکسیژن رسانی به پوست را داشته باشد. برای مثال باید گنی را تهیه کنید که از پارچه تهیه شده باشد. زمانی که اکسیژن به درستی به پوست صورت برسد پوست دیگر خشک نمی شود و جلو عرق کردن صورت را می گیرد.

  • گن باید قابلیت تنظیم آسان را داشته باشد:

    از دیگر نکاتی که در هنگام خریدن گن باید به آن توجه داشته باشید تنظیم آسان گن می باشد. گن بوکال فت در پشت خود یک چسب دارد که با کمک این چسب می توانید به آسانی اقدام به استفاده از گن پس از عمل جراحی بوکال فت نمایید. با کمک چسب گن می توانید گن را به خوبی بر اساس اندازه صورت خود تنظیم کنید. این موضوع باعث می شود فشار مناسبی برای مراقبت از صورت خود ایجاد کنید.

  • گن باید قابلیت خاصیت ضد باکتری باشد:

    حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که پارچه گن خواص ضد باکتریایی داشته باشد. پارچه ضد باکتری باعث می شود باکتری‌ها و آلودگی‌ها نتوانند در محیط پوست رشد کنند. گن با خاصیت ضد باکتری از بروز عوارض ناخوشایند جلوگیری می کند.

  • گن باید قابلیت کشسانی بالایی داشته باشد:

    یک گن خوب باید از پارچه با قابلیت کشسانی بالا تهیه شده باشد. گن با کشسانی بالا به راحتی می تواند از بالا تا پایین صورت امتداد داشته باشد و یک فشار مناسب برای سر و صورت داشته باشد. گن با خاصیت کشسانی بالا از تورم و کبودی بعد از جراحی جلوگیری می کند.

 

بیشتر بخوانید:

بوکال فت صورت چیست؟

گن بوکال فت چیست؟

 

مزایا استفاده از گن بوکال فت بعد از جراحی بوکال فت

استفاده از گن بوکال فت دارای مزایای زیر می باشد:

  • جلوگیری از ورم
  • جلوگیری از چین و چروک
  •  بهبود زخم‌ها
  • محافظت از پانسمان
  • خون‌رسانی به زخم‌ها

 

بیشتر بخوانید:

سریع‌ترین راه جوانسازی پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *