بهترین روش جوانسازی پوست

با افزایش سن پوست دیگر قادر به تولید کلاژن کافی برای صورت نمی باشد و صورت شروع به پیر شدن می کند. نه تنها بالا رفتن سن بلکه افزایش یا کاهش قابل توجه وزن می تواند روی پوست تاثیر بگذارد. جوانسازی پوست گزینه ای می باشد که همه ما دیر یا زود باید به سراغ آن برویم. جه بخواهیم و چه نخواهیم با افزایش سن پوست صورت شادابی خود را از دست می دهد. به مرور زمان صورت انعطاف‌پذیری خود را از دست می دهد و نمی تواند به درستی کلاژن‌سازی انجام دهد همین موضوع باعث به وجود آمدن چین و چروک‌ها از گوشه و کنار صورت می شود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین روش جوانسازی پوست آشنا کنیم. روش های مختلفی برای جوانسازی صورت وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشد. ما در ادامه شما را با چند روش جوانسازی پوست در اصفهان آشنا می کنیم. این روش ها بیشترین تاثیر گذاری را دارند. چین و چروک، اسکار آکنه، کک و مک و لکه های ناشی از تابش خورشید و سلولیت همگی با روش های جوانسازی پوست قابل درمان است. تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

برای دریافت نوبت چوانسازی پوست نزد دکتر سپیده سعادتی به بهترین روش تنها کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین روش جوانسازی پوست

 

جوانسازی پوست چیست؟

اگر تا کنون قصد جوانسازی پوست را کرده اید حتما با روش هایی همچون مزوتراپی، بوتاکس، لیفت، تزریق ژل و چربی یا میکرونیدلینگ آشنا شده اید. این روش ها امروزه دارای طرفدار های زیادی می باشد. برای جوانسازی پوست می توانید از تکنیک های مختلفی استفاده کنید که هر کدام از این روش ها برای یک هدف خاصی مناسب می باشد. جوانسازی پوست به معنای روش های درمانی برای از بین بردن مشکلات پوستی همچون آفتاب سوختگی، اثرات جوش و آکنه، زخم ها و نشانه های طبیعی پیری و کهولت سن و همچنین بهبود ظاهری پوست می باشد. شاید این سوال برای شما پیش آمده است از روش های گفته شده کدام برای من مناسب است؟ در ادامه شما را با مزایای هر کدام از روش ها آشنا می کنیم. پس اگر به دنبال بهترین روش برای جوانسازی پوست خود هستید تا آخر مقاله با همراه باشید.

 

 

کاندید های مناسب برای جوانسازی پوست

تمامی افراد می توانند اقدام به جوانسازی پوست کنند اما افراد زیر کاندید های مناسب تری می باشند:

  • افرادی که دارای عفونت پوستی می باشند.
  • افرادی که دارای دانه پوستی می باشند.
  • افرادی که با مشکل دیر خوب شدن زخم ها رو به رو هستند.
  • افرادی که لکه های تیره و روشن روی پوست خود دارند.
  • افرادی که دارای اثرات زخم ها و بریدگی ها رو پوست خود هستند.
  • افرادی که واکنش های آلرژیک و حساسیت پوستی دارند.
  • افرادی که سوختگی: آثار سوختگی از جمله آفتاب سوختگی یا سوختگی با آتش دارند.
  • افرادی که  دارای تخریب یا تغییرات بافت پوست برای مثال در هنگام اضافه یا کاهش وزن ناگهانی می باشند.
  • افرادی که دارای چین و چروک هستند.
  • افرادی که در دوره پیری می باشند.

 

بهترین روش جوانسازی پوست

 

بهترین روش های جوانسازی پوست چیست ؟

در ادامه شما را با بهترین روش جوانسازی پوست آشنا می کنیم:

1.هایفوتراپی:

یکی از بهترین روش های جوانسازی صورت هایفوتراپی می باشد. این روش بسیار ایمن می باشد و دارای طرفدار های زیادی می باشد. در روش هایفوتراپی پزشک از امواج فراصوت استفاده می کند. در این روش اصلا نیاز به برش، زخم، بخیه نمی باشد. پزشک دستگاه را به صورت مستفیم بر روس سطح پوست می کشد و امواج فراصوت منتشر شده از آن، بر لایه‌های زیرین پوست اثر می‌گذارد. ماندگاری این روش 1 الی 3 سال می باشد. تعداد جلسات مورد نیاز این روش معمولا یک جلسه می باشد. از کاربرد های این روش می توان به لیفت صورت، گردن و دکلته، رفع چین و چروک‌ها، درمان افتادگی‌های پوست و … اشاره نمود. بهترین کاندید ها برای این روش خانم‌ها و آقایان ۳۰ تا ۷۵ سال می باشد.

 

بیشتر بخوانید:

هایفوتراپی چیست؟

 

بهترین روش جوانسازی پوست

 

2. کربوکسی تراپی:

کربوکسی تراپی از دیگر روش های جوانسازی پوست صورت می باشد که می توان گفت یکی از روش‌های باسابقه در جوانسازی پوست می باشد. پزشک در این روش از گاز دی اکسید کربن استفاده می کند. گاز دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می‌شود که باعث تحریک خونرسانی و فعال کردن واکنش‌های ترمیمی پوست می‌شود. ماندگاری این روش 4 تا 6 ماه می باشد. تعداد جلسات مورد نیاز برای این روش ۴ تا ۸ جلسه می باشد. از کاربرد های این روش می توان به درمان افتادگی‌های پوست، رفع چین و چروک‌ها، درمان استرچ مارک و … اشاره نمود.

 

بهترین روش جوانسازی پوست

 

3. میکرونیدلینگ:

میکرونیدلینگ از دیگر روش های جوانسازی پوست می باشد. این روش دارای کاربرد های بسیار زیادی همچون ترمیم جای جوش و آکنه، درمان ریزش مو، درمان ترک پوستی، درمان آفتاب سوختگی، درمان چین و چروک، ترمیم زخم، رفع لکه های پوستی. و … می باشد. در این روش پزشک با سوزن های بسیار ریز در پوست زخم های ریزی ایجاد می کند که این زخم ها باعث تحریک پوست و تولید کلاژن می باشد. این روش نسبت به روش ها دیگر ارزان تر می باشد و عملکرد بهتر در افراد با رنگ پوست تیره می باشد.

 

بهترین روش جوانسازی پوست

 

4. لیفت صورت با نخ:

یکی از بی خطر ترین روش های جوانسازی صورت و رفع چین و چروک صورت لیفت صورت با نخ می باشد. لیفت صورت یا جوانسازی صورت با نخ یک روش کاملا غیر تهاجمی و بدون نیاز به بیهوشی می باشد که هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. جوانسازی صورت با استفاده از نخ‌ یکی از روش‌های غیرجراحی برای جوان‌سازی صورت است. این روش شامل قرار دادن نخ‌های ظریف در لایه‌های عمیق پوست است که بسیار کم تهاجمی است.

 

بیشتر بخوانید:

انواع نخ های لیفت صورت

 

بهترین روش جوانسازی پوست

 

تزریق بوتاکس:

یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست که جزو پرطرفدارترین روش‌ ها می باشد تزریق بوتاکس است. در روش بوتاکس سمی به نام بوتولونیوم به زیر پوست تزریق می شود. تزریق این ماده باعث فلج شدن عضلات صورت می‌شود. ماندگاری این روش تا 6 ماه می باشد. تعداد جلسات لازم برای جوابدهی تمدید بوتاکس هر 6 ماه یکبار می باشد. از کاربرد های این روش می توان به برطرف کردن خطوط صورت، بالا بردن نوک بینی، بالا بردن گوشه لب، شکل دادن به ابروها اشاره نمود.

 

بیشتر بخوانید:

فرق فیلر با ژل و بوتاکس

 

بهترین روش جوانسازی پوست

 

مزایای جوانسازی پوست

اقدام به جوانسازی پوست دارای مزایای بسیار زیادی می باشد اما اصلی ترین مزایای جوانسازی پوست به روش زیر می باشد:

  • صاف شدن بافت پوست و درخشندگی بیشتر
  • کاهش جوش، اسکار و لک های ناشی از آفتاب
  • تقویت کردن پوست صورت
  • تولید کلاژن بیشتر
  • حفظ استحکام پوست
  • رفع مشکلاتی مانند خشکی پوست
  • رفع مشکلاتی مانند شل شدن پوست و یا قرمزی صورت
  • رفع چین و چروک و خطوط روی پوست
  • رفع چین و چروک و خطوط روی دست

 

بیشتر بخوانید:

سریعتربن راه رفع غبغب | رفع غبغب تنها در یک جلسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *