لیزر کیوسوییچ برای لک صورت

لیزر کیوسوییچ Q-Switch برای انواع درمان های پوستی همچنین برای از بین بردن مشکلات پوستی، لکه های پوستی، کک و مک، پاک کردن تتو ، آسیب های ناشی از نور خورشید و پوست عروسکی دارای کاربرد می باشد. اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم از لیزر کیوسوییچ می توان برای حذف لکه‌های تیره، کک و مک و خالکوبی و همچنین جوان تر کردن پوست و تقویت لایه های عمیق پوست استفاده نمود. در تکنولوژی لیزر کیوسوییچ پالس‌های انرژی لیزر، در فواصل میلیاردم ثانیه تکرار می‌شوند و رنگدانه‌ها را در پوست آزاد می‌کنند. این نوع لیزر بر خلاف لیزر های دیگر ابتدا نور به طور پیوسته به شکل پالس‌های بسیار کوتاه و شدید منتشر شده، بعد از آن زمان کوتاهی قطع و مجدداً انتشار پیدا می‌کند. برای آشنایی بیشتر با لیزر کیوسوییچ در اصفهان و کاربرد لیزر کیوسوییچ برای لک صورت تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 

لک صورت چیست؟

قبل از این که بخواهیم در مورد کاربرد لیزر کیوسوییچ برای لک صورت توضیح دهیم، بهتر است لک صورت و علت به وجود آمدن لک صورت را توضیح دهیم. به قسمت هایی از پوست که به دلیل های مختلف دچار تغییر رنگ شده است لک پوستی می گویند. میزان رنگ این لک ها در افراد مختلف می تواند گوناگون باشد و این لک ها ممکن است در قسمت های مختلفی از بدن به وجود بیایند. دلابل زیادی وجود دارد که در افراد می تواند باعث به وجود آمدن لک صورت شود. از جمله این عوامل شامل رادیو تراپی، مصرف برخی از داروها، آفتاب سوختگی و قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید به صورت مکرر، بارداری، مشکلات هورمونی، سن، ژنتیک، وراثت و … باشد.

 

بیشتر بخوانید:

مزایا لیزر کیوسوئیچ

 

لیزر کیوسوییچ برای لک صورت

 

انواع لک پوستی چیست؟

لک های پوستی دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم:

  • کک و مک:

    یکی از رایج ترین لک های پوستی کک و مک می باشد. این لک ها در پوست های مختلف با رنگ های گوناگون ایجاد می شود. این لک ها دارای رنگ های مختلفی همچون قهوه‌ای کم رنگ و پررنگ، سیاه، قرمز، زرد یا برنز می باشد. این لک ها دارای دو نوع اپیلایز و لنیتایز می باشند.

  • لک آکنه:

    همان طور که از اسم این لک مشخص است این لک ها بر اثر اکنه به وجود می آیند. این لک ها با رنگ های قهوه ای و قرمز بر روی پوست پدیدار می شوند. اگر زمانی که جوش می زنید آن را درمان نکنید و یا آن را دستکاری کنید جای آن تبدیل به لک می شود.

  • لک قارچ پوستی:

    این نوع لک ها به رنگ قهوه ای روشن یا تیره می باشند کع به صورت معمول روی گردن، دست‌ها و اندام‌های پایین ایجاد می شوند.

  • لک بارداری یا ملاسما:

    لک بارداری یا ملاسما یکی از لک‌هایی است که در زمان بارداری ایجاد می‌شود. علت ایجاد این لک به تغییرات هورمونی در این دوره برمی‌گردد. در ابتدا، این لک‌ها کوچک و کمرنگ هستند، اما با گذر زمان بزرگتر و پررنگ‌تر می‌شوند. عواملی مانند وراثت و ژنتیک نیز می‌توانند تاثیرگذار باشند و ملاسما را تشدید کنند. همچنین، تماس با نور خورشید نیز می‌تواند باعث افزایش رنگ و شدت این لک‌ها شود. اما بر اساس تجربه، این لک‌ها بعد از یک‌سال پس از بارداری به طور کامل بهبود می‌یابند.

  • پیسی:

    این بیماری در هر سنی ممکن است به وجود بیاید و دارای سرعت انتشار بسیار بالایی می باشد. این بیماری می تواند تمام بدن را درگیر کند.

اگر دارای هر کدام از این لک ها هستید و قصد پاک کردن آن به کمک لیزر کیوسوییچ در اصفهان را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت دکتر سپیده سعادتی تماس حاصل فرمایید.

 

لیزر کیوسوییچ برای لک صورت

 

لیزر کیوسوییچ برای لک های صورت

استفاده از لیزر کیوسوییچ برای درمان لک های صورت به دلایل متعددی مورد توجه قرار می‌گیرد. اولین مزیت این روش این است که تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان بسیار کم است و در بیشتر موارد بین 75 تا 100 درصد لک‌های صورت پاک می‌شوند. همچنین، درصدی از لک‌ها که باقی می‌ماند می‌توانند با استفاده از کرم‌ها قابل درمان باشند. به علاوه، در صورت استفاده از کیوسوییچ برای درمان کک و مک‌ها، می‌توان به طور قطع از عدم وجود کک و مک روی پوست مطمئن شد. به علاوه، مقایسه با سایر روش‌های درمانی، با استفاده از لیزر کیوسوییچ، کک و مک‌ها به طور معمول بازنمی‌گردند یا در صورت بازگشت، این بازگشت معمولا بعد از سال‌ها رخ می‌دهد.

 

 

عملکرد لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر كيوسوئيچ دارای یک روش منحصربفرد برای درمان می باشد. در این لیزر بعد از پرتاب لیزر به ناحیه مشخص ذرات موجود در آن ناحیه منفجر می شوند و سپس به ذرات کوچک تری تبدیل می شوند. در آخر ذرات ریز که در پوست باقی می مانند به کمک سلول‌های ماکروفاژ که سلول‌هایی با قدرت بیگانه‌خواری به درون خود کشیده می شوند و در آخر به وسیله آنزیم‌های لیزوزومی کاملا از بین می روند.

 

لیزر کیوسوییچ برای لک صورت

 

 

کاربردهای دستگاه لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوییچ دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد که برخی از آن به شرح زیر می باشد:

  • پاک کردن کامل تاتو و خالکوبی صورت و بدن
  • درمان کراتوز سبوریک
  • بهبود ضایعات عروقی ( تلانژکتازی)
  • درمان لکهای پوستی و کبودی ، لکه های قهوه ای
  • درمان لک حاملگی یا ملاسما
  • رفع خال های مادر زادی بدن و صورت
  •  درمان منافذ باز پوست
  •  درمان لک‌های لنتیگو
  • برطرف کردن خال و کک و مک پوست بدن و صورت
  •  درمان تیرگی پس از التهاب

 

بیشتر بخوانید:

هایفوتراپی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *