لیفت صورت با نخ کاگ

یکی از جدید ترین تکنیک های زیبایی برای بالا بردن و سفتی پوست صورت و گردن که با حداقل تهاجم انجام می شود لیفت صورت با نخ کاگ است. لیفت صورت با نخ باعث جوانسازی صورت و تولید کلاژن در پوست صورت می شود. نخ های کاگ به نوعی نخ خاردار می گویند که قابلیت بالا کشیدن پوست افتاده صورت را دارند. به صورت کلی نخ های کاگ که دارای خار می باشند مناسب برای بالا کشیدن افتادگی صورت می باشند. زیرا نخ های بدون خار قابلیت کششی ندارند و بیشتر برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. اثر لیفت با نخ ۶ ماه پس از درمان، هنگامی که کلاژن در اطراف نخ ها تشکیل شدند، کامل می شود. همان طور که می دانید با بالا رفتن سن دیگر پوست صورت خاصیت ارتجاعی و تولید کلاژن و الاستین ندارد. همین موضوع باعث می شود به مرور زمان یافت و پوست قوام خود را از دست دهد. در این میان یکی از بهترین روش ها که تهاجمی نمی باشد استفاده از لیفت صورت با نخ می باشد. لیفت صورت با نخ کاگ قابلیت این را دارد با تحریک کلاژن و الاستین علائم پیری را به تعویق بیندازد و و باعث جوان تر به نظر رسیدن پوست صورت شود.

اگر به دنبال یک روش برای درمان افتادگی صورت هستید و خواستار جایگزین خوبی برای روش های جراحی و تحریک الاستین پوست هستید ما به شما لیفت صورت با نخ را پیشنهاد می کنیم. در صورتی که ساکن شهر اصفهان هستید و به دنبال بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اصفهان هستید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و نزد دکتر سپیده سعادتی مشاوره دریافت کنید.

 

لیفت صورت با نخ کاگ

 

نخ کاگ چیست؟

یکی از انواع نخ هایی که برای لیفتینگ صورت از آن استفاده می کنند نخ کاگ می باشد. زمانی که شما در لیفت صورت از نخ کاگ استفاده می کنید می توانید این اطمینان را به خود بدهید که به هیچ عنوان ردی از نخ روی صورت باقی نمی ماند. از مزایای این نخ ها می توان به آن اشاره کرد که زمان بهبودی آن بسیار کم می باشد و خیلی زود به نتیجه مطلوب خود می رسد. نخ های کاگ جزو نخ های پلی دكسان یا PDO می باشند که یک ماده زیست سازگار و قابل جذب هستند. نخ های كاگ دارای سطح برجسته و خاردار می باشند و با گیر كردن در بافت پوست موجب تحریك كلاژن سازی و جوان سازی پوست می شوند. در لیفت صورت با نخ کاگ پوست به صورت طبیعی به زیبایی دست می یابد.

 

بیشتر بخوانید:

علائم پاره شدن نخ لیفت صورت

 

لیفت صورت با نخ کاگ

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره نمودیم نخ های کاگ به نوعی نخ های لیفت صورت می گویند که برای از بین بردن چین و چروک و شلی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع نخ ها قابل تجزیه هستند و زمانی که زیر پوست قرار می گیرند باعث سفت شدن آن می شوند. لیفت صورت با نخ کاگ به این صورت انجام می شود که در ابتدا در ناحیه مورد نظر از بی حسی موضعی استفاده می شود و سپس نخ ها با استفاده از کانولا یا سوزن ریز که به نخ جاذب متصل است، زیر پوست قرار می گیرند. این سوزن به لایه زیرپوستی وارد می شود و نخ را در محل مورد نظر قرار می دهد. استفاده از این نخ ها مناسب برای افرادی می باشد که نمی خواهند از روش های جراحی استفاده کنند و قصد کانتور صورت، لیفت پوست صورت، چانه، گردن و حتی لیفت ابرو را دارند. قابل ذکر می باشد از این نخ ها می توان برای سفت شدن پوست بازوها، ران ها و شکم نیز استفاده نمود. دوران نقاهت لیفت صورت با نخ کاگ بسیار کوتاه می باشد و فرآیند قرار دادن نخ برای بیمار راحت بوده و حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد. نتیجه لیفت ۶ ماه پس از درمان کامل می شود.

 

لیفت صورت با نخ کاگ

 

مزایای لیفت صورت با نخ کاگ

لیفت صورت به کمک نخ کاگ دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که در ادامه به چند نمونه از آن ها می پردازیم:

  • قابل استفاده برای رفع چین و چروک دور چشم
  • تحریك پوست برای ساخت دو پروتئین مهم جوان ساز یعنی كلاژن و الاستین
  • ایمنی نخ های قابل استفاده و بی خطر بودن برای بدن
  • عدم نیازی به بیهوشی و سرپایی بودن روش
  • مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش ها
  • عدم ایجاد زخم و خونریزی در پوست
  • بازیابی سریع
  • قابل لمس و مشاهده نیستن

 

بیشتر بخوانید:

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

 

عوارض لیفت صورت با نخ کاگ

هر روش زیبایی در کنار مزایایی که دارد دارای عوارضی هم می باشد. لیفت صورت با استفاده از نخ نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. عوارض لیفت صورت با نخ به شرح زیر می باشد:

  • احساس کشیدگی پوست صورت که چند روز طول نخواهد کشید.
  • تا دو روز بعد از لیفت صورت با نخ ، ورم و درد بعد از جا گذاری نخ طول میکشد.
  • قرمزی و کبودی ناحیه کاشت نخ لیفت
  • حساسیت به لمس و درد شدید
  • بیحسی در ناحیه لیفت شده
  • احساس خارش پوست
  • پارگی نخ
  • درد

قابل ذکر می باشد عوارض گفته شده به تکنیک استفاده شده و جایی که خدمات لیفت صورت را انجام می دهید بستگی دارد. در صورتی که نخ ها به طور کامل مورد تاییدیه FDA باشند، عارضه چندان و یا خاصی را تجربه نخواهید کرد. توصیه می شود لیفت صورت با نخ در اصفهان را نزد یک پزشک ماهر و با تجربه انجام دهید. 

 

لیفت صورت با نخ کاگ

 

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ کاگ

توصیه می شود برای کاهش عوارض و دریافت نتیجه بهتر از لیفت صورت با نخ به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • حداقل تا 12 ساعت بعد از عمل لیفت صورت با نخ کاگ صورت خود را نشویید.
  • تا 48 ساعت بعد از لیفت صورت از آرایش كردن بپرهیزید.
  • از حمام آفتاب و سونای خشك و بخار خودداری كنید.
  • مصرف سیگار و الكل را محدود كنید.

 

سوالات متداول

  1. ماندگاری استفاده از لیفت با نخ کاگ چقدر است ؟

    نتایج این درمان معمولا بین ۲ الی ۳ سال دوام دارد.

  2. كاربردهای لیفت با نخ كاگ چیست؟

    شما می توانید از نخ های کاگ برای لیفت ابرو، بینی، زاویه سازی صورت، رفع غبغب ، بازو، كشاله ران و … استفاده کنید.

  3. آیا نخ کاگ عوارض جانبی به همراه دارد؟

    لیفت با نخ کاگ یک روش ایمن است و عوارض جدی ندارد.

  4. نخ کاگ از چه چیزی ساخته شده است؟

    این نخ ها ساخته شده از پلی دی اکسانون می باشد که یک ماده زیست سازگار و قابل جذب می باشد.

 

بیشتر بخوانید:

ماندگاری عمل بلفاروپلاستی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *