لیفت صورت با نخ در شاهین شهر | بهترین دکتر و مرکز لیفت صورت در شاهین و شهر

یکی از نوین ترین تکنیک های جوانسازی پوست که امروزه طرفدار های زیادی پیدا کرده است و در راستای جوانسازی پوست دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد لیفت صورت با نخ است. لیفت صورت با نخ نوعی روش درمانی می باشد که در آن برای لیفت و کشش چروک های صورت از بخیه های موقتی استفاده می کنند.  این روش با دیگر روش های جوانسازی پوست همچنین لیزر درمانی یا بوتاکس کاملا متفاوت می باشد. جراح در روش لیفت صورت با نخ بدون نیاز به بیهوشی با یک جراحی سرپایی قسمت های شل و افتاده پوست را با یک سوزن و نخ بخیه زیست تخریب­ پذیر کاملا بالا می کشد. به صورت کلی با بالا رفتن سن پوست صورت خاصیت کششی و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و همچنین چربی موجود در پوست کاهش می یابد و پوست دچار افتادگی می شود. اگر شما جزو افرادی هستید که قصد لیفت صورت با نخ در شاهین شهر را دارند و به دنبال بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در شاهین شهر هستند می توانند دکتر سپیده سعادتی را انتخاب کنند. دکتر سعادتی یکی از بهترین دکتران لیفت صورت با نخ در شاهین شهر می باشد. نمونه کار های ایشان در سایت موجود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این روش جوانسازی پوست تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 

لیفت صورت با نخ چیست؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده است که لیفت صورت با نخ چیست؟ این روش برای اولین بار در سال 1990 ایجاد شد که تا به امروز به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است و طرفدار های بسیار زیادی را کسب کرده است. لیفت صورت با نخ یک روش کم تهاجمی می باشد که کمک بسیار زیادی به جوانسازی پوست افراد می کند. اگر از جراحی لیفت صورت حراس دارید به راحتی می توانید لیفت صورت با نخ را جایگزین این روش کنید. در این روش جراح پوست شما را به کمک نخ به سمت بالا می کشد و بعد از آن زمانی که نخ را در جای مناسب و بالا کاملاً محکم کرد پوست شما کاملا سفت و جوان می شود. افرادی که پوست آن ها شل شده است و به اصطلاح پوست آنها پیر شده است می توانند از این روش استفاده کنند تا پوست آن ها مجدداً شروع به کلاژن سازی کند. لیفت صورت با نخ در شاهین شهر یک روش غیر تهاجمی برای لیفت صورت می باشد که کاملا ایمن و بی خطر است. در این روش از نخ‌های مخصوصی استفاده می‌شود که قابلیت جذب در پوست را دارند. نخ های استفاده شده در این روش اصلا دیده نمی شوند و قابلیت فعال کردن فرایند کلاژن‌سازی طبیعی پوست با اثر جذب شدن نخ در بدن را نیز دارند.

 

بیشتر بخوانید:

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

 

لیفت صورت با نخ در شاهین شهر

 

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در شاهین شهر

دکتر سپیده سعادتی بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در شاهین شهر می باشد. مجموعه زیبایی دکتر سپیده سعادتی با بیش از دو دهه تجربه در ارائه خدمات پوستی، زیبایی و زنان همواره در تلاش بوده در محیطی مناسب و مجهز، با بهره گیری از نیروی مجرب و متخصص تجربه حضوری همراه با رضایت برای مراجعین خود فراهم کند. اگر قصد لیفت صورت با نخ را نزد دکتر سپیده سعادتی دارید تنها کافی است با شماره های موچود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

مناطق مورد نظر جهت انجام کار لیفت صورت با نخ

مناطق مورد نظر برای لیفت صورت با نخ به شرح زیر می باشد:

  • شقیقه
  • گونه ها
  • ناحیه زیر چشم
  • پیشانی
  • خط ابرو
  • بلند کردن و سفت شدن سینه ها

 

لیفت صورت با نخ در شاهین شهر

آشنایی با نخ های لیفت صورت

برای انجام لیفت صورت با نخ می توانید از نخ های مختلفی استفاده کنید. نخ ها امکان دارد از جنس پلاتینیوم، طلا یا فیبر های سنتتیک مانند پلی‌ استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلیمر های صناعی با سایر مواد باشند. در ادامه شما را با انواع نخ های لیفت صورت آشنا می کنیم:

  • نخ‌ های جذبی:

    یکی از انواع نخ های لیفت صورت نخ های جذبی می باشند. همان طور که از نام این نخ ها مشخص است بعد از مدتی جذب بدن می شوند و ساخته شده از موادی زیست سازگار می باشند. جنسی که این نخ ها دارد باعث شده است بافت های بدن انسان به آن سازگار باشند و واکنشی نشان ندهند. نخ های جذبی دارای ماندگاری بسیار بالا می باشند و سلول‌ های پوست در مجاورت داربست تشکیل شده و از این نخ‌ ها تقسیم و مستقر می‌ شوند.

  • نخ‌ های غیرقابل جذب:

    از دیگر انواع نخ های لیفت صورت می توان به نخ های غیر قابل جذب اشاره نمود. جنس این نخ ها از طلا یا برخی فیبر های سنتتیک می باشد. این نوع نخ ها دارای قابلیت لیفت بسیار قوی می باشند به صورتی که می توان برای لیفت گردن از این نخ ها استفاده نمود. شما می توانید بیشتر از این نخ ها برای درمان مشکلات جدی و حاد پوست استفاده کنید. قابل ذکر می باشد این نخ ها تا آخر عمر در زیر پوست قرار می گیرند.

  • نخ‌ های ترکیبی:

    نخ های ترکیبی همان طور که از نام آن ها مشخص است بخشی از مواد تشکیل شده آن جذب پوست می‌شود و بخشی از نخ به شکل تکه‌ های ریز ریز در زیر پوست باقی می‌ماند. نخ های ترکیبی دارای ساختاری می باشد که باعث شده است نخ ها در پوست جذب شوند اما در طول آن تکه‌ های مخروطی قرار دارد که این تکه ها در پوست جذب نمی شوند و همیشه در زیر پوست باقی می مانند. قابل ذکر می باشد مخروط هایی که در زیر پوست باقی می مانند بسیار کوچک هستند و اصلا از بیرون دیده نمی‌ شوند و با گذشت زمان شما دیگر آن ها را در زیر پوست خود احساس نمی کنید. از معایب این نخ ها می توان به این موضوع اشاره کرد که بعد از جایگذاری، به سختی می‌ توان حرکتشان دارد. یکی از معروف ترین نخ های ترکیبی نخ‌ های سیلهوئت اینستالیفت (Silhouette instalift)  می باشد.

 

بیشتر بخوانید:

انواع نخ های لیفت صورت

 

لیفت صورت با نخ در شاهین شهر

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم:

  • لیفت شقیقه و کشیدگی پوست
  • کشیده شدن چشم ها و ابرو
  • بر طرف کننده افتادگی و جوانسازی
  • لیفت بینی و فرم دهی بینی
  • کشیدگی ابرو و از بین برنده چین و چروک اطراف آن
  • کشیدگی غبغب و از بین برنده پوست افتاده غبغب
  • لیفت فک و چانه و ایجاد زاویه سازی فک ها

 

کاندید مناسب برای لیفت نخ

تمامی افراد می توانند از لیفت صورت با نخ استفاده کنند اما افراد با مشخصات زیر کاندید های مناسب تری برای این موضوع می باشند:

  • افرادی که بین ۳۰ تا ۵۰ سال (نهایتاً تا ۶۰ سال)
  • افرادی که دخانیات مصرف نمی کنند.
  • افرادی که دارای غبعب به دلیل تجمع چربی می باشند.
  • افرادی که در گوشه های دهان و کناره های بینی چین و چرک دارند.
  • افرادی که به دلیل کاهش وزن شدید و یا افزایش سن دچار افتادگی پوست شدند.
  • افرادی که دارای صورت استخوانی برای رسیدن به نتیحه بهتری هستند.

اگر قصد لیفت صورت با نخ در اصفهان را دارید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *