علائم پاره شدن نخ لیفت صورت

یکی از پروسه های زیبایی که امروزه بسیار بین زیباجویان به محبوبیت رسیده است لیفت صورت با نخ می باشد. دلیل این همه محبوبیت لیفت صورت با نخ بین مردم ایمن بودن، کم تهاجمی بودن، سریع بودن آن می باشد. لیفت صورت با نخ همانند دیگر درمان های زیبایی در کنار مزایایی که دارد دارای عوارضی هم می باشد. یکی از عوارض آن پاره شدن نخ لیفت می باشد. همان طور که می دانید لیفت صورت با نخ تشکیل شده از رشته هایی می باشد که به این رشته ها نخ های پلی دیوکسانون (PDO) گفته می شود. نخ های PDO به صورت طبیعی در بدن حل می شوند. نکته بسیار مهم و قابل توجه بعد از لیفت صورت فعالیت هایی می باشد که شما باید انجام بدهید یا باید از آن ها اجتناب کنید. در ادامه مقاله شما را با علائم پاره شدن نخ لیفت صورت آشنا می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

عوارض لیفت صورت با نخ

پاره شدن نخ لیفت صورت

حتما این سوال برایتان پیش می آید آیا پاره شدن نخ لیفت صورت یک عارضه پر تکرار می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت این عارضه در میان افرادی که لیفت صورت با نخ انجام داده اند زیاد پر تکرار نمی باشد، زیرا تنها در برخی از زیباجویان اتفاق می‌افتد. اگر شما پزشکی را برای لیفت صورت با نخ انتخاب کنید که ماهر باشد و از نخ‌ های بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده کند، دیگر نباید نگران پاره شدن نخ لیفت صورت باشید. اگر پزشک از نخ های مرغوب استفاده کند، این نخ ها استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند و احتمال پارگی آن‌ ها خیلی کم می باشد. اگر شما به دلیل تحزک زیاد صورت مانند باز و بسته شدن فک و دهان نخ های لیفت از هم جدا شده اند اصلا جای نگرانی نیست می توانید برای برطرف کردن مشکل به پزشک خود مراجعه کنید. اما در صورتی که یک تکه نخ جدا شده و آن نخ بین پوست و ماهیچه گیر کرده است باید حتما اقدام به درمان کنید. علائم این موضوع درد، ورم یا کبودی می باشد. این نوع پارگی معمولا در ماه ۲ یا ۳ که هنوز نخ جذب نشده رخ می‌ دهد.

اگر قصد لیفت صورت با نخ در اصفهان را دارید و به دنبال بهترین پزشک در اصفهان هستید که دارای مهارت بالا می باشد و از نخ های مرغوب استفاده می کند، ما به شما دکتر سپیده سعادتی را معرفی می کنیم. برای دریافت نوبت و مشاوره رایگان با شماره 09130960600 تماس حاصل فرمایید.

علائم پاره شدن نخ لیفت صورت

علائم و نشانه های پاره شدن نخ لیفت صورت به شرح زیر می باشد:

• درد یا ناراحتی ناگهانی:

یکی از نشانه های پاره شدن نخ لیفت صورت احساس درد یا ناراحتی ناگهانی می باشد.

• تورم یا التهاب:

یکی از دیگر نشانه های پاره شدن نخ لیفت تورم و التهاب در ناحیه ای می باشد که نخ پاره شده است.

• کبودی:

اگر در ناحیه ای از صورت خود بعد از لیفت صورت احساس کبودی کردید این موضوع می تواند نشان دهنده پاره شدن نخ باشد.

• عدم تقارن صورت:

یکی از اصلی ترین نشانه های پاره شدن نخ لیفت تقارن نداشتن صورت می باشد. اگر پزشک از نخ مرغوب استفاده نکند توانایی و کشش نخ در نگه داشتن پوست بسیار کم می شود و این موضوع باعث پاره شدن نخ می شود.

• مشکلات در حرکت صورت:

یکی دیگر از نشانه های پاره شدن نخ لیفت صورت مشکل در حرکت عضلات صورت می باشد.

• حساسیت یا عفونت:

در صورتی که نخ پاره شود می تواند به بافت های اطراف آسیب برساند در نتیجه باعث حساسیت و عفونت در آن ناحیه شود.

• مشاهده نخ از زیر پوست:

در صورتی که نخ لیفت از زیر پوست قابل مشاهده باشد نشان دهنده پاره شدن نخ می باشد. قابل ذکر می باشد این موضوع بسیار نادر است.

ليفت صورت بدون جراحی

علائم پاره شدن نخ لیفت صورت

آیا پارگی نخ لیفت خطرناک است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت به صورت کلی پارگی نخ لیفت یک عارضه خطرناکی نمی باشد. اما در صورتی که متوجه شده اید که نخ صورت پاره شده است حتما به پزشک خود مراجعه کنید تا با درمان به موقع از بروز عواقب خطرناک جلوگیری کند. پزشک در این شرایط اقدام به اصلاح وضعیت نخ پاره شده می کند.

چه عواملی باعث پاره شدن نخ لیفت صورت می شود؟

عوامل موثر بر پارگی نخ لیفت صورت به شرح زیر می باشد:

• کیفیت نخ:

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره نمودیم کیفیت نخ بسیار مهم می باشد. زیرا احتمال پارگی نخ های با کیفیت بسیار پایین می باشد.

• تکنیک پزشک:

دیگر مسائل مهم تکنیک و تجربه پزشک می باشد. در صورتی که پزشک ماهر نباشد و از روش نادرست استفاده کند برای لیفت صورت می تواند باعث پاره شدن نخ شود.

• فشار و تنش بیش از حد:

در صورتی که فشار یا کشش بیش از حد بر روی نواحی تحت درمان باشد این موضوع می تواند باعث پارگی نخ شود.

لیفت صورت با نخ در شاهین شهر | بهترین دکتر و مرکز لیفت صورت در شاهین و شهر

کارهایی که بعد از لیفت نخ نباید انجام دهید

بعد از لیفت صورت توصیه می شود کار های زیر را انجام ندهید:

• خوابیدن روی شکم یا پهلو:

قابل ذکر می باشد اصلا نباید بعد از لیفت صورت با نخ فشار بیش از حد به ناحیه تحت درمان بیاورید. توصیه می شود تا یک هفته اول درمان به روی شکم یا پهلو بخوابید. زیرا این موضوع می تواند باعث تورم، ناراحتی، کبودی شود.

• آرایش کردن:

توصیه می شود تا 12 ساعت اول بعد ار لیفت صورت آرایش نکنید. زیرا پوست شما در چند ساعت اول پس از درمان حساس است و لوازم آرایشی می تواند باعث تحریک پوستی شود.

• نوشیدن الکل و سیگار کشیدن:

توصیه می شود در دو هفته اول بعد از لیفت صورت با نخ اصلا الکل و سیگار مصرف نکنید. زیرا الکل ادرارآور می باشد و باعث می شود مقدار زیادی آب و مواد مغذی ضروری را که برای سلامت پوست شما حیاتی هستند، دفع شود. سیگار کشیدن هم باعث افزایش فشار خون می شود.

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند